måndag

Morrn morrn

Har blivit dåligt med promenader nu när kylan kom, både för hundar och mig.. De märks i benen för jag vill gärna ut och traska.
I morse visa termometern -12, får se om de sjunker under dagen för då tar jag mig nog en snabb barris, och sjunker de till minus 5 så får vovvarna följa med, Electra klarar de galant, värre med Astrid som blir som förlamad och tjuter :/ Tur hon är så liten så hon kan krypa in i jackan :)

Har inte haft tillfälle att väga mig heller, har säkert gått upp ett kilo eller två på dom här dagarna, fast att jag har skött maten ganska okej, blev lite cider i helgen, Är de nått jag saknar så är de kolsyra, är såå jädra sugen på coca cola, de här bubbliga, men jag tog en alkoholfri cider säkert lika sött :) Men känns nyttigare haha...

Veckan blir lugn, har ett sista möte på arbetslivsresurs på fredag, får se va tanten har hittat på åt mig :) Någon utb lär de väl inte bli... Dom vill ju hellre att folk ska ut på praktiker, ser ju bättre ut i statistiken...
Ja vi får se va som händer..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen sätta lite fart..

Ha de gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar