måndag

Todilooo

Så där, nu är jag på banan igen :) hade en liten sväng av nedstämdhet, tur de inte gick över till deprission :) en liten svacka bara ;)

Helgen har varit lugn, igår fira vi lilla mamma som blir 60 år i morgon, så klart ska jag upp och fira henne då oxå :)) fyller man 60 tycker jag man kan fira
en hel vecka :))

Idag tänkte jag ge mig ut på en långpromenad men termometern visa -10, så blev städning i stället!
Men tog mig en barris nu i stället, -6 blå himmel och strålande sol va mer lockande :))

Bjuder på en nytagen bild, håret är ett ända barr, men snart ska gubben betala en heldag hos frissan, ska klippa rockig page igen, ljusa upp håret och mängder med ljusa slingor :)
Men först ska jag ner till 85 kg!

2 kommentarer:

  1. Skönt du mår bättre nu i alla fall :)

    Har funderat ett tag nu, men vad är barris?? :P Promenad antar jag i någon form..men har aldrig hört barris förut :)

    Jag vill också göra nåt radikalt med mitt hår, men har inga idéer...har bara tofs numera och det sliter sååå på håret.

    Fin bild :)
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, en barris är en barris.. Den rundan på 3,5 km heter barris rundan :) Och så har vi en runda som heter Askeberga :)

      Raka av håret kanske? hihi.. Nää. Kram

      Radera