onsdag

Go kväll

Så smidigt att skriva från telen :)) nu kan jag lixom skriva ett inlägg när som :)

Har krupit ner i sängen, ska strax sätta igång en ljudbok och plugga in lurarna.
Tog hem två nya böcker idag. Sankta psyko och gravjord, har nyss lyssnat klart på Annika östbergs bok, mycket intressant måste jag säga, fy fasen för att sitta i fängelse så länge :/

Dagens middag blev en variant på dagens lunch, fast med broccoli oxå, fasen så mycket grönsaker jag äter nu , kommer få kanintänder snart :))
Gubben börjar mer och mer förstå att Men kan äta en middag utan pasta, tis eller potatis :)
Fast i morgon ska han få biffar, potatis och gräddsås :)
Hungrig jag blev när jag skrev de där då :/

Häpp bäst att sova annars blir de en rajd i kylskåpet :)

Natti på er där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar