torsdag

Tyckte synd om mig själv

I 3 sekunder sen gick de över :)
Lagade de jag älskar mest, en regäl köttbit, potatis och brunsås, vattnas i munnen på mig fast jag är proppmätt :/
Och så "får" jag inte äta de, fast jag va ju tvungen att provsmaka såsen, jäääääklar va Go den va :(

Men min mat va ju inte dålig den heller , köttbit, gräddstuvad vitkål, gjort på grädde och filadelpia ost (stavas de så) sak samma, såå gott de va, köttet hade jag brynt, sen kokat med buljong, lök och morötter, va riktigt gott :) men sakna min goa sås :(

Snart är de helg :) gubben och jag firar 7 år på lördag och då ska jag unna mig liiite pannacotta med riven chockad.
Tänk va 7 år går fort, och så otippat sätt att träffas på :)

Nu ska jag glida ner i soffan och pusta ut :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar