tisdag

Yes Yes

Vägde mig idag och har gått ner 4 kg, tycker de är ganska bra på en vecka :) Nu när man ser att de händer nått så blir man mer taggad, dom där promenaderna och ändrade kosten har gett resultat och de är sååå skönt.
Har gått ungefär en mil den här veckan, mer än va jag brukar helt klart, känns i ben och fötter vill jag lova, så ikväll ska jag ta ett fotbad sen har gubben lovat mig fotmassage ;)
Idag gick jag 4 km på 42 minuter, jag va precis slut när jag kom hem till Vera för att väga mig, svetten rann och jag va som en tomat i nyllet, men såå skönt :) 11 kg kvar till delmål 1...... Åh...
Efter rundan idag så blev de en banan till frukost, går faktiskt ganska så bra att äta de nu, en vanesak tror jag.
Till lunch blev de en kotlett från igår, ett kokt ägg och lite broccoli.
Middag blir en omelett på, lök, bacon, och lite riven ost.
Är ju lördag och då är de ju i regel godis som gäller :/ Och jag vet att jag kommer vilja ha nått, man är så van att äta nått godis på helgerna och kroppen har lixom ställt in sig på de. Måste försöka bryta de mönstret!
Två knäcke med ost känns ju inte så där jättelockande, men de får nog bli nått sånt..
Nu ska jag fixa lite här hemma, sen blir de nog soffan en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar