onsdag

Märkligt

Sticker tydligen i andras ögon de här!!
Hur länge kommer du orka hålla på så här? Du tröttnar snart och bla blaaa bla!

Tröttnar på vad? God mat? En till två långa promenader per dag? Tröttnar? Va längesen jag hade sån här energi, kände mig glad, mår bra i kropp och själ, har inte haft en panikångest attack på snart två veckor, två veckor? Kan ni tänka er. Nej inte jag heller!

Varför kan man inte bara stötta och vara glad ? Inte för att jag förlorat vikt utan för att jag mår bra? de är ju de allt handlar om, att må bra.

De va inte en kotte som sa nått när jag satt hemma dag ut och dag in och hade fingrarna i en flötigt chipspåse, men nu, när man gör något åt saken har folk väldigt många åsikter. Märkligt!


2 kommentarer:

  1. Ja tyvärr är det så att en del människor klarar inte av att se andra människor förändra sina liv och bli lyckliga och må bra oftast för att dom själva inte mår så bra... Jag tycker du ska skita i såna människor och deras kommentarer jag är säker på att du kommer fixa det här galant för so sagt du äter ju god nyttig mat istället för skräp varför skulle man inte orka det?? förstår mig inte på en del människor alls!!! Mitt stöd har du iallafall ska peppa dig så gott jag kan =) många kramar

    SvaraRadera
  2. Nä vad trist att det ska vara så :( Men bry dig inte, huvudsaken att du mår bra och känner att det är rätt för dig :D
    Ha en fin dag!

    Puss

    SvaraRadera