tisdag

Vem sa nått om frukost?

Nått jag har väldigt svårt för är att äta frukost, oftast går jag upp vid 9, tar en snabb kopp kaffe sen ut med vovvarna för en kisspromenad, då dom redan fått sig en promenad vid 6 med husse.
När jag kommer in sen blir de oftast en kopp kaffe till, sen ska de städas och donas.
Vissa dagar så gör jag mig lite köttsoppa med några knäckemackor till. Om jag har skippat både frukost och lunch (som jag oftast gör) Äter jag först kl 17 på dagen och då äter jag massor. Oftast är jag bara mätt i 2-3 timmar, sen blir jag sugen på nått, går i skåp och kylskåp för att se om de finns nått gott, och mycket riktigt så brukar de finns något onyttigt i skafferiet, som typ chips, då sitter jag och smaskar i mig de. Så totalt idiotiskt!
Så i veckan som kommer ska jag varje dag äta frukost så att jag får rutin på de, hur mycket de än vänder sig i magen på mig. Får köpa hem fil/yoghurt och frukt och blanda till nått drickbart för nått annat får jag nog inte i mig i början.. 
Ska sätta mig och goggla på smoothis och se om jag hittar nått smaskigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar